We'd like to send you notifications of the latest posts and updates

ငလျင်ကြောင့်ထိခိုက်ခဲ့သည့် ဒေသများမှ ပြည်သူတစ်ဦးစီကို ကျပ်သိန်း ၁၀၀ တိတိဖြင့် တစ်ပတ်လျင်(၂)ဦး ကူညီပံ့ပိုးပေးသွားမည်...  Read more

Atom ID - Login အကူအညီ

အက်ပလီကေးရှင်းများ သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများသို့ဝင်ရောက်ရန် အခက်အခဲများရှိပါသလား။ ကြုံတွေ့နေရသော အခက်အခဲအများစုကို ဖြေရှင်းရန် အမေးများသောမေးခွန်းများတွင် ဖော်ပြပေးသွားပါမည်။
Log in ဝင်ရောက်ရန် additional verification ပြုလုပ်ရန်လိုအပ်ပါသည်။
Atom ID တွင်ပုံမှန်မဟုတ်သော login တစ်ခုကို မှတ်ပုံတင်လျှင်နောက်ထပ်သတင်းအချက်အလက်များပေးရန် တောင်းဆိုပါလိမ့်မည်။ ထိုအရာသည် ကုဒ်တစ်ခု သို့မဟုတ် စကားဝှက်တစ်ခု ဖြစ်နိုင်ပါသည်။ SMS သို့မဟုတ် e-mail ဖြင့်အတည်ပြုနံပါတ်ကို လက်ခံရရှိပြီး Telenor ID (သို့မဟုတ် ယခင် Connect ID) ၏မှတ်ပုံတင်ခြင်းနှင့်ဆက်စပ်သောစကားဝှက်ကို အသုံးပြုသူကိုယ်တိုင်ရွေးချယ်ရပါမည်။
Atom ID နှင့်ပထမဆုံးအကြိမ် log in ဝင်ရောက်သည့်အခါ သင်၏အီးမေးလ်လိပ်စာကိုအတည်ပြုရပါမည်။ သင့်တွင် သုံးစွဲသူတစ် ဦး ရှိပြီးသားဖြစ်ပါက သင့်အတွက် အီးမေးလ်လိပ်စာတစ်ခုရှိပြီးသား ဖြစ်ပါသည်။ သင်သည် အခြားအီးမေးလ်လိပ်စာကို ရိုက်ထည့်ရန် သို့မဟုတ် သင်လက်ခံရရှိသည့်စာကို ဆက်လက်အတည်ပြုရန် ရွေးချယ်နိုင်ပါသည်။
သင်၏လျို့ဝှက်စာလုံးကိုမေ့နေပါသလား?
သင်၏စကားဝှက်ကို မေ့နေသောအခါ အီးမေးလ်သို့မဟုတ် SMS ဖြင့်စကားဝှက်ကို ပြန်လည်သတ်မှတ်ရန်အတွက် ကုဒ်တစ်ခုပို့ပေးပါမည်။ သင်၏စကားဝှက်ကိုပြောင်းလဲလိုပါက manage.telenorid.com တွင်လည်း လုပ်ဆောင်နိုင်ပါသည်။

Frequently Asked Questions:

Login ဝင်ရောက်သည့်အခါ မအောင်မြင်ပါက ဘာဖြစ်နိုင်မလဲ။ ဤမက်ဆေ့ခ်ျသည်အဓိကအားဖြင့်သင်၏အီးမေးလ်လိပ်စာ သို့မဟုတ် မိုဘိုင်းနံပါတ်ကို အတည်ပြုနိုင်ခြင်းမရှိခြင်းကြောင့်ဖြစ်သည်။ Log in ဝင်ရောက်ရန်ကြိုးစားသည့်အခါ မအောင်မြင်လျှင် ဖုန်းဖြင့် ဖြစ်စေ ဖော်ပြထားသော လင့်မှ ဖြစ်စေ အကူအညီ ရယူနိုင်ပါသည်။ ဆက်သွယ်ရန်

အချို့ကိစ္စရပ်များတွင်၊ သင်၏အီးမေးလ်လိပ်စာတစ်ခုသည် အက်တမ် ID နှင့်ဆက်စပ်နေခြင်း ရှိ၊ မရှိ သင့်အားအသိပေးအကြောင်းကြားပါမည်။ ဤအခြေအနေများတွင် သင်၏မိုဘိုင်းနံပါတ်ကို ရှိပြီးသားအကောင့် တစ်ခု နှင့်ချိတ်ဆက်ပေးခြင်း သို့မဟုတ် ATOM ID အသစ်ကို ဆက်လက်၍ မှတ်ပုံတင်ရန် အခြားအီးမေးလ်လိပ်စာတစ်ခုဖြည့်ခြင်း စသည့် ကိစ္စများကို သင်ရွေးချယ်နိုင်ပါသည်။ သင် ဖယ်ရှားထားသောအီးမေးလ်လိပ်စာများ သို့မဟုတ် မိုဘိုင်းနံပါတ်များကို manage.telenorid.com တွင်ဖော်ပြထားသော Login Methods များတွင် ထည့်သွင်းနိုင်ပါသည်။

logged in ဝင်သောအခါ ပေါ်လာနိုင်သော ယေဘုယျအမှားအယွင်းများ သတင်းစကား ဖြစ်သည်။ ATOM ID ကိုအသုံးပြုသော အခြားအက်ပလီကေးရှင်း သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုသို့ ဝင်ခြင်းဖြင့် services တစ်ခုသည် ဝန်ဆောင်မှုတစ်ခု သို့မဟုတ် တစ်ခုထက်ပိုသော ပြသနာ ရှိမရှိစစ်ဆေးပါ။ အက်ပလီကေးရှင်းတွင် Error ဖြစ်ခဲ့ပါက
  1. အက်ပလီကေးရှင်းကို ဖြုတ်ပါ။
  2. အက်ပလီကေးရှင်းကို ပြန်လည် ထည့်သွင်းပါ။
ဝန်ဆောင်မှုချို့ယွင်းမှုရှိပါက အောက်ပါ အချက်များဖြင့် စစ်ဆေးနိုင်ပါသည် အခြား browser မှတဆင့် Log in ဝင်ပါ။ Browser မှ ယာယီဖိုင်များကို ဖယ်ရှားပါ။ ပြသနာရှိခဲ့လျှင် သို့မဟုတ် များစွာသော အက်ပလီကေးရှင်း နှင့် ဝန်ဆောင်မှုများကို လျှောက်ထားခဲ့လျှင် ဖုန်းဖြင့် ဖြစ်စေ ဖော်ပြထားသော လင့်မှ ဖြစ်စေ အကူအညီ ရယူနိုင်ပါသည်။ ဆက်သွယ်ရန်

သင်၏အချက်အလက် မှန်ကန်ကြောင်း သေချာအောင်လုပ်ပါ။ နောက်တကြိမ်ထပ်ပြီး ကြိုးစားပါ။ အီးမေးလ်လိပ်စာ သို့မဟုတ် မိုဘိုင်းနံပါတ်တွင် အမှားတစ်ခုရှိလျှင် manage.telenorid.com တွင်ပြောင်းလဲနိုင်သည်။ မိုဘိုင်းမှ ဝင်ရောက်၍ ပြသနာကြုံတွေ့ရပါက အီးမေးလ်လိပ်စာဖြင့် Log in လုပ်ပါ။(သို့မဟုတ် အီးမေးလ်လိပ်စာဖြင့် Log in ဝင်ရောက်၍ ပြသနာကြုံတွေ့ရပါက မိုဘိုင်းမှ ဝင်ရောက်အသုံးပြုပါ။ )

စကားဝှက်ကိုပြန်လည်သတ်မှတ်သောအခါ မက်ဆေ့ခ်ျကိုရရှိလျှင် နည်းပညာပိုင်းဆိုင်ရာအမှားတစ်ခု ဖြစ်ပါသည်။ စကားဝှက်အဟောင်းကို မှတ်မိလျှင် manage.telenorid.com မှတဆင့် စကားဝှက်ကိုပြောင်းလဲနိုင်ပြီး စကားဝှက်အဟောင်းကို မမှတ်မိပါက Forgot Password မှ တဆင့် စကားဝှက်ကို ပြန်လည်သတ်မှတ်နိုင်ပါသည်။

လုံခြုံရေးအရ အတည်ပြုနံပါတ်များကိုထပ်မံတောင်းခံရန်မဖြစ်နိုင်ပါ။ ဒီမက်ဆေ့ခ်ျကိုသင်ရရှိပါက နောက်တစ်ကြိမ်ထပ်မံ မတောင်းခံခင် ခဏစောင့်ဆိုင်းပေးရပါမည်။

Log in လုပ်ရန် ကြိုးစားသည့်အခါ နောက်ထပ် error message ရရှိခဲ့ပါက ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်ပြီးဖြစ်စေ သို့မဟုတ် ဖော်ပြထားသော လင့်မှ ဖြစ်စေ အကူအညီ ရယူနိုင်ပါသည်။ ဆက်သွယ်ရန်

အက်တမ်မြန်မာ Facebook Messenger မှတဆင့် ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။
518

Back to top