We'd like to send you notifications of the latest posts and updates
အက်ပလီကေးရှင်းများ သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများသို့ဝင်ရောက်ရန် အခက်အခဲများရှိပါသလား။ ကြုံတွေ့နေရသော အခက်အခဲအများစုကို ဖြေရှင်းရန် အမေးများသောမေးခွန်းများတွင် ဖော်ပြပေးသွားပါမည်။
Log in ဝင်ရောက်ရန် additional verification ပြုလုပ်ရန်လိုအပ်ပါသည်။
Atom ID တွင်ပုံမှန်မဟုတ်သော login တစ်ခုကို မှတ်ပုံတင်လျှင်နောက်ထပ်သတင်းအချက်အလက်များပေးရန် တောင်းဆိုပါလိမ့်မည်။ ထိုအရာသည် ကုဒ်တစ်ခု သို့မဟုတ် စကားဝှက်တစ်ခု ဖြစ်နိုင်ပါသည်။ SMS သို့မဟုတ် e-mail ဖြင့်အတည်ပြုနံပါတ်ကို လက်ခံရရှိပြီး Telenor ID (သို့မဟုတ် ယခင် Connect ID) ၏မှတ်ပုံတင်ခြင်းနှင့်ဆက်စပ်သောစကားဝှက်ကို အသုံးပြုသူကိုယ်တိုင်ရွေးချယ်ရပါမည်။
Atom ID နှင့်ပထမဆုံးအကြိမ် log in ဝင်ရောက်သည့်အခါ သင်၏အီးမေးလ်လိပ်စာကိုအတည်ပြုရပါမည်။ သင့်တွင် သုံးစွဲသူတစ် ဦး ရှိပြီးသားဖြစ်ပါက သင့်အတွက် အီးမေးလ်လိပ်စာတစ်ခုရှိပြီးသား ဖြစ်ပါသည်။ သင်သည် အခြားအီးမေးလ်လိပ်စာကို ရိုက်ထည့်ရန် သို့မဟုတ် သင်လက်ခံရရှိသည့်စာကို ဆက်လက်အတည်ပြုရန် ရွေးချယ်နိုင်ပါသည်။
သင်၏လျို့ဝှက်စာလုံးကိုမေ့နေပါသလား?
သင်၏စကားဝှက်ကို မေ့နေသောအခါ အီးမေးလ်သို့မဟုတ် SMS ဖြင့်စကားဝှက်ကို ပြန်လည်သတ်မှတ်ရန်အတွက် ကုဒ်တစ်ခုပို့ပေးပါမည်။ သင်၏စကားဝှက်ကိုပြောင်းလဲလိုပါက
manage.telenorid.com တွင်လည်း လုပ်ဆောင်နိုင်ပါသည်။
Back to top
Share